Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

luni, 29 aprilie 2013

InuYasha the Movie 4 - Fire on the Mystic Island


Acest anime a fost tradus de Onimusha_CS pentru Movie Club Anime

InuYasha the Movie 4 online
Fire on the Mystic Island  
映画犬夜叉 紅蓮の蓬莱島
Eiga Inuyasha: Guren no Hōraijima
Foc pe Insula Misterioasă

17 comentarii:

  1. Ce frumos a fost:)Totul e bine,cand se termina cu bine:P:D
    Mi-ar fi placut sa fie si un film cu Koga...imi placea cum se certa de fiecare data cu InuYasha pt Kagome:P,dar asta e!:D
    Multumesc mult ca ai tradus toate filmele!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos!!!Multumim ca ne-ai tradus filmele si episoadele cu Inuyasha!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. alte ep cu inuyasha nu mai sunt? a fost super desenul . multumim ca lai tradus . esti super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai văzut tot ce ține de Inuyasha? Adică: Inuyasha, Inuyasha The Final Act și Inuyasha The Movies 1,2,3,4? Pe toate le găsești aici pe site. Altele nu mai sunt.

      Ștergere
  4. le-am vazut pe toate . uricum iti multumesc pentru traducere si pentru raspuns a fost unul dintre cele mai frumoase desene pe care le-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca si toti ceilalti, am vazut filmele si episoadele... dar Inuyasha- The Final Act a fost realizat in 2010... chiar nu exista nicio sansa, ca noi, iubitorii acestui serial, sa avem ocazia sa vedem niste episoade noi ? Oricum, multumim de traducere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să înțeleg că îți dorești o continuare a animeului Inuyasha? Păi, noi toți ne dorim asta. Cu părere de rău spun... Nu cred că animeul Inuyasha va mai continua, dar mi-aș dori măcar cu filmele să mai continue.

      Ștergere
    2. bine atunci oricum daca va fi continuat te rog frumos sa ne anunti si pe noi

      Ștergere
  6. InuYasha este cel mai bun anime :) .... este unul din serialele copilariei mele . Ar fii frumos daca ati baga si SHAMAN KING , dar daca gasiti sezonul 2 va iubesc nu alta ... si alt animeu al copilariei mele este POKEMON ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am notat si o sa tin minte. Insa, vreau sa le iau pe rand: mai intai sa termin ce am inceput (Yu Yu Hakusho si Winx Club), apoi ma ocup si de Shaman King si Pokemon, bine? Te rog sa nu te superi, eu sunt un singur om care lucreaza la site-ul acesta si nu e tocmai usor sa-i multumesti pe toti. Pa!

      Ștergere
  7. Nu ma supar , de ce m-as supara ? .... ok site-ul acesta e super ok ai facut o treaba buna amice , dar am o intrebare aa de ce nu merge HUNTER X HUNTER , DETEKTIVE CONAN SI FAIRY TAIL ? :)) ... Ca am incercat sa dau pe ele si nu ma lasa ... ma rog , salut ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acelea, deocamdata, sunt butoane false... proiecte in lucru. Poate ca ar fi mai bine sa le sterg!?

      Ștergere
  8. a fost super!Insa,as vrea si o continuare...oare ce s-a intamplat cu kokaku,asta ma intreb....

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos! dar...am terminat acum InuYasha si imi cam pare rau...nu voi mai retrai aceste sentimente niciodata...InuYasha,Naruto,Duel Masters si Regele Saman sunt desenele copilariei mele si desi nu le-am vazut pe ultimele 2 in totalitate,inca imi place sa imi amintesc cum ma jucam cu prietenii Duel Masters sau cum discutam episoadele din Regele Saman.Daca as putea,as vrea sa dau timpul inapoi si sa retraiesc aceste clipe frumoase.Multumesc pentru ca ai tinut acest site in picioare atata timp!...Pastrati-va tineretea! Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru tot efortul depus. Mi-ai adus zambetul pe buze. Poate pe viitor, cand o sa ai timp si placere, o sa publici si Inuyasha:Black Tessaiga. Toate cele bune! :D

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.