Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

luni, 11 noiembrie 2013

Y.Y.H. episodul 112 - final


Yu Yu Hakusho ep. 112 - Final
"To the Future"
Yu Yu Hakusho Pentru Totdeauna
(Forever YuYu Hakusho!)
"Foeba! YuYuHakusho" 
(フォーエバー!幽遊白書)






16 comentarii:

  1. In sfarsit l-am terminat ! :d. Mersi foarte mult de serial :)
    In viitor cn stie poate bagati si Trigun :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am inceput sa il revad Onimusha era la episodul 64.! Totusi in tot acest timp l-am incurajat si nu mi-am pierdut speranta in el ! Uite ca a terminat ! Si i-ar mi-au dat lacrimile la acest final fantastic !!!

    Yu Yu Hakusho FOREVER ! MOVIE CLUB ANIME , FOREVER !

    RăspundețiȘtergere
  3. cele mai tari desene... multumesc uploaderilor si la tot site-ul... sunteti tari... am terminat cu yuyu hakusho... acum o sa urmez cu Inuyasha :X ca poop :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Un anime bun spre foarte bun cu un final la fel de bun.
    Poate o sa te apuci sa publici si yu-gi-oh prima serie, fiindca nu gasesc pe nici un site si vad ca daca iti propui ceva reusesti. As vrea sa iei in considerare acest comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un final foarte frumos, totuși sunt puțin trist ca s-a terminat asa repede, era frumos dacă mai apărea un sezon sau mai multe episoade :)

    Totuși Yu Yu Hakusho rămâne unul dintre cele mai bune anime forever. Forever YuYu Hakusho!

    Mulțumesc pentru munca depusa la traducerea acestui anime, mult noroc in continuare cu site-ul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand te gandesti ca totul a inceput de la "scarile alea"..
    Si...valul ala a stricat minunatie de sarut :))...anime-ul asta e cel mai tare:X...alt final mai bun ca asta nu exista!!
    Multumesc pt traducerea acestei serii minunate! :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Si l-am terminat a 2 Oara <3. Animeul asta va fii vazut si de mine si de copii mei <3 . Onimusha tu stii ca mi-ai implinit visul copilariei ;). Anul trecut cand am redescoperit Animeul cat si site-ul ;) REspect ! Ma uit acum la comentariul meu din Noiembrie 2013 :D. Simt aceleasi emotii si acum :D Multumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca am ajuns sa ma uit la acest anime. Auzisem de el de mult timp dar nu-i dadusem sanse din cauza art style-ului cam vechi, intotdeauna nu e bine sa judeci o carte dupa coperta. Pe parcursul a 112 de episoade am cunoscut o gramada de prieteni si povestile lor cat si luptele in care Urameshi a evoluat dar mai ales s-a distrat, la fel ca mine privindu-l. Recunosc ca am plans de cateva ori( uneori de fericire, alteori de tristete). Cele doua personaje preferate ale mele au fost Hiei si Urameshi. Hiei m-a impresionat prin trecutul lui trist, personalitatea lui, dar si prin faptul ca a avut puterea de a se schimba cunoscand prieteni adevarati. La Urameshi mi-a placut acea vointa si placere a sa de a lupta cat si relatia sa cu Keiko care nu o vezi prea des in anime-uri(cel putin eu nu am vazut prea multe ca aceasta) adica una care sa se bazeze pe respect si incredere. Yu Yu Hakusho e acum unul din anime-urile mele preferate! Onimusha, vreau sa iti multumesc pentru traducerea acestei serii si iti urez in continuare numai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucuria mea este si mai mare pentru ca ai vazut acest anime aici si nu in ala parte. M-am chinuit un an de zile sa traduc acest anime si m-a ajutat foarte mult, moral, Falanga Rosie, care m-a impins de la spate sa-l termin... pentu ca a durat foarte mult si mi se cam luase de el.
      Onimusha.

      Ștergere
  9. Belea mare animeul asta!!! Si subtitrarea ti-a iesit criminal de bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Salutare, Onimusha! Din nou te felicit pentru munca depusa la acest anime, tinand cont ca ai muncit singur la atatea episoade, fiindca stiu si eu cum se face si nu e chiar floare la ureche. Sper ca macar comentariile noastre sa te motiveze pentru alte animeuri la fel de faine. Iti urez sanatate, spor in toate si numai bine, sa ne mai auzim cu alte animeuri la fel de faine ca acesta! Yu Yu Hakusho foreveeer ~

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Victor. Multumesc pentru toate aprecierile. Pentru mine, comentariile voastre sunt cea mai mare rasplata.

      Ștergere
  11. Acel moment cand termini un anime si nu stii ce sa faci mai departe...:))
    Yu Yu si InuYasha au fost animeurile copilariei mele. Nu stiu daca as putea sa ma atasez de un alt anime cum m-am atasat de ele. Felicitati pt toata munca depusa :*:*:*!!Acum urmeaza Ranma 1/2.
    Auzisem ceva ca ar exista si niste filme. E adevarat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Blanche. Eu stiu de doua filme: The Golden Seal si Poltergeist Report. Nu le-am gasit niciodata asa cum as fi vrut eu, ca sa le traduc si sa le pun pe site. Vreau un format care sa nu aibe subtitrarea in enleza lipita pe film. Daca le voi gasi asa cum vreau eu, cu siguranta le voi traduce.

      Ștergere
  12. Animeul copilariei mele , cel mai mirific pe care l-am vazut vreodata... Anime ce imi transmite de fiecare data sentimente extraordinare. Onimusha , este a 3-a oara cand il revad . Prima data am facut-o in 2013 atunci cand am intrat pentru prima data aici , site-ul era la inceput si tu abea ce il traduceai si postai.... Imi amintesc cum asteptam fiecare zi sa vad daca ai mai postat dar erai ocupat cu serviciul si nu te tineai de promisiuni ( haha ) :D . Acum l-am terminat din nou iar emotiile m-a cuprins ca de fiecare data ! Multumesc mult Onimusha ! Mai mult ca sigur voi reveni in curand pentru ca acest desen imi transmite multa fericire !

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Admin pentru minunatul anime... totusi mi-as dori tare mult o continuare, stie cineva ceva despre asta? Ce parere ai Admin?
    Multumesc pentru tot!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.