Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

duminică, 7 aprilie 2013

O_H - 01


Omamori Himari - Ep. 1
学校の怪談
"Cat and Girl and Allergy"
"Neko to Shōjo to Arerugī"
(猫と少女とアレルギー)
Tradus de onimusha

Openload (watch online or download)

MasiUp (download)

Tune.pk (watch online)

VK (watch online... cred ca trebuie sa ai cont)

Lasa un comentariu daca ceva nu merge. Unele surse sterg fisierele daca nu au fost vizionate sau descarcate deloc in decurs de un anumit timp.
Unii vor să vadă online, alții vor să le descarce. Tu faci cum vrei.

Web site: Movie Club Anime; Forum Movie Club Anine

Eu îmi țin fișierele video în cloud, pe MasiUp





 


4 comentarii:

  1. sunt prima oara pe acest site si am de gand sa raman,sa vad toate proiectele voastre.multumesc pentru traducere.succes..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare si bine ai venit! Ma bucur ca ai ajuns aici si sper sa gasesti ceea ce cauti si ceea ce-ti place. Despre proiecte...Pai, de exemplu, "Inuyasha" l-am tradus pentru ca nu il gaseam pe nicaieri in japoneza (acum 2 ani), iar ce gaseam nu imi placea. Celelalte serii din Inuyasha (filmele si the final act) le-am tradus pentru ca m-au rugat putinii, dar fidelii mei vizitatori - care au si facut o gramada de comentarii frumoase. Ghost Stories este primul meu anime tradus la cererea fiului meu (la vremea aceea a fost o premiera pe net, pentru ca nu il mai avea nimeni tradus in romana); Claymore si Elfen Lied au fost alte proiecte care au venit de la sine - a inceput sa-mi placa ceea ce fac. Eu traduc, eu prelucrez filmele... eu sun un singur om care tine site-ul acesta doar din pasiune = sunt fan anime :)... si cam atat. Sper sa nu fi dezamagit.

      Ștergere
  2. Multumesc pentru traducere , Buna treaba sper sa traduceti in continuare God Luck :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Omamori Himari nu mai merge. Era postat pe Vplay... care nu mai exista. O sa vedem ce putem face sa remediem problema... sau poate il traduce cineva, ca eu nu am timp pana nu termin cu Ranma 1/2.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.