Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

joi, 28 ianuarie 2016

Copiii lui Inuyasha


Acest articol/postare este ca răspuns pentru Ely Elena, în urma comentariului de aici. Mulțumesc pentru comentariu, Elena. Sper sa te bucuri de aceste informații.


Să vă povestesc ceva despre Inuyasha... pentru că mă tot întreabă lumea dacă se mai știe ceva în plus despre acest anime/personaj. Câți dintre voi știu, din manga sau alte reviste de specialitate, ceva despre familia pe care și-au întemeiat-o Inuyasha și Kagome? Păi vedeți, v-am prins!!!

Sunt mulți cei care au completat povestea, deci...
După ce m-am documentat și am citit câteva (destule) articole scrise de fanii “Inuyasha”, am găsit următoarele:
Inuyasha și Kagome au avut trei copii: Masaru, Yoshihiro și Aiko.

Masaru (care înseamnă Victorie), are 8 ani. El este primul copil al lui Inuyasha și Kagome. Seamănă cu tatăl lui, dar are ochii mamei sale. Masaru pare uman, dar prin venele lui curge sânge de yokai (demon) și, cu toate acestea, a moștenit puterile spirituale ale lui Kagome. Masaru este un tip calm și rezonabil, exact opusul tatălui său.

Yoshihiro, a.k.a Yoshi (care înseamnă Bunătatea Întruchipată), are 6 ani și este cel de-al doilea copil al lui Inuyasha și Kagome. Singurul lucru pe care îl are în comun cu tatăl său sunt ochii de chihlimbar moșteniți de la inuyasha, doar că el este om. Nu are nici puteri spiritual și nici gheare sau altceva de la tatăl său. Dar are un bun simț al umorului, la fel ca Înuyasha. Yoshihiro a moștenit de la mama lui, Kagome, abilitatea de a vedea ceea ce ceilalți nu pot vedea. Este un tip foarte vessel și nu își face prea multe griji pentru viața lui.

Aiko (care înseamnă Copilul Dragostei) are 2 ani. Este cel mai mic dintre copii și este singura fată a lui Inuyasha și Kagome. Spre deosebire de frații ei, ea este singura care a moștenit toate caracteristicile de yokai și atitudinea Inuyasha… impulsivitatea, încăpățânarea, temperamental care se aprinde din orice și imediat etc. În realitate, ea este o fată foarte dulce și grijulie. Aiko, la fel ca tatăl său, are o noapte în care își pierde puterile de yokai și devine om, iar când se întâmplă asta, ea seamănă perfect cu Kagome, mama sa.

Iată ce au făcut fanii…











Cam asta-i tot. Poate că nu pare ceva foarte original, dar mă bucur că am găsit aceste informații și sper să vă încânte și pe voi.

Mi-ar plăcea să văd câteva comentarii sau completări. Pa!

6 comentarii:

  1. Multumesc pentru raspuns. Nu ma asteptam sa il primesc asa de repede. Chiar am fost incantata cand am citit. Ma bucur foarte mult pentru ca mi-ai raspuns si ai publicat acest articol . Foarte frumos si interesant. Dar chiar ma asteptam la o noua parte din Inuysha dar asta este. Ar fii fost minunat sa mai fie inca o parte cu un nou inceput cu familia lui... chiar mi-ar fii placut...sunt putina dezamagita , ca eram sigura ca va fii... :( dar asta este. Multumesc inca o data si foarte frumos articolul si interesante informatiile.scuze de deranj :) dar nu m-am putut abtine... :)) o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasa poveste!! Totul este atat de bine combinat intre epoca feudala si epoca moderna...deci,desenul mult visat!!!
    As putea sa mai gasesc pe acest site si desenul Lenaa sau cam asa ceva.eram mica atunci cand priveam desenele acestea.este vorba despre o mica vrajitoare roscata ....care se imprieteneste cu un tip blond...si calatoresc mereu impreuna...cam atat mai tin minte.Dar oricum Inuyasha e pe I loc.hi hi.thank u:))aligato;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate,din cate am auzit, nu vor mai aparea alte episoade...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.