Iti place?

Nou: am deschis Forum Movie Club Anime

Salutare, prieteni. Am deschis "Forum Movie Club Anime". Proiectele în desfășurare (ongoing) vor fi postate doar acolo, urmand ca dupa terminarea lor sa le postez si aici. In ceea ce ma priveste, Forum Movie Club Anime este de baza. De aici voi sterge toate postarile si voi rearanja toate animeurile in format "Lista episoadelor online". Aici nu se vor mai putea face comentarii, iar chat-ul va fi scos in curand.

duminică, 7 aprilie 2013

Inuyasha The Movie 1 - Affections Touching Across Time


Acest anime a fost tradus de Onimusha_CS pentru Movie Club Anime

Inuyasha The Movie 1 online
Affections Touching Across Time
(映画犬夜叉 時代を越える想い
Dragostea care a invins timpul




43 comentarii:

  1. Inuyasha, cel mai tare anime!! Ms pentru traducere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi din nou pentru traducere :* pupiciii. Cu drag Raluca .

      Ștergere
    2. Super tare varianta film!!! :D ... Arigato! >:D< www.facebook.com/Deyu57 .... add me care aveti chef sa stam de vorba despre anime!

      Ștergere
  2. Subtitrarea nu se vede deloc,puteti face ceva in legatura cu asta,va rog?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum adica nu se vede subtitrarea? La mine se vede, de exemplu. Pe ce rezolutie vezi filmul? Cred ca e de la tine ceva.

      Ștergere
    2. Am rezolvat pana la urma:),aveam dat acolo jos la video la 240 si nu se vedea clar deloc,dar acum am dat la 360 si e bine!:)
      Si..multumesc mult ca le-ati tradus,de mult am cautat filmele:X

      Ștergere
    3. Ei, ai vazut ca era de la rezolutie? Ma bucur ca ai rezolvat. Vizionare placuta in continuare.

      Ștergere
    4. Da:)...Multumesc frumos!
      app:V-am scris ceva pe facebook!:)

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. aceste 4 filme au legatura cu inuyasha ? adica e vre-o continuare ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu credeti ca e mai liniste fara hurrem

      Ștergere
    2. ce nici de cum hurrem este cea mai tare si este de acord cu multi dintre noi pt k o uraste pe cicio pana la oase asa ca HURREM respectele intregi lumi ai dreptate in tot ce spui iar tu domnisoara fara creier mai bine veziti de prostiile tale da?!

      Ștergere
  5. Kikyo era geloasa..si nu a vrut sa o mai lase pe kagome langa inuyasha pe care il iubeste din tot sufletul...chiar daca inca ea mascheaza acest lucru...pacat ca nu ramane pleacata..chiar nu imi place reancarnarea lui kikyo

    RăspundețiȘtergere
  6. esti sigur ca ai tradus titlul cum trebuie nu ca fac pe desteapta sau te critic dar sa spuna cineva ce iubire care a invins timpul eu n-am vazut NICIUNA inafara de cea dintre Kagome si Inuyasha dar aia e altceva
    spunetimi va rog ce iubire vreau sa stiu
    VA ROG
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Hurrem! Nu poti sa traduci mot-a-mot. Nu poti sa traduci "Sentimentele atingere peste timp". In plus, asta este doar o expresie (titlul filmului) si ea poate fi tradusa liber. Am tradus asa pentru ca asa am inteles-o eu. Daca cineva este de alta parere,...

      Ștergere
  7. BINE DAR TOT AM O INTREBARE PT TINE PT TOTI
    DACA kikio A RAMAS FARA SUFLETE ASTA INSEAMNA CA A MURIT DE TOT SAU NU ?? SI VREAU UN RASPUNS CONCRET!!!!!!!!
    SI ACESTE 4 FILME AU LEGATURA UNUL CU ALTUL ?????
    VA ROG RASPUNDETIMI
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
  8. auzi dar atunci cand dai la Inuyasha 165 iti apare o poza dupa ce treci de alt sit si sub poza au video cum se numeste cantecul de la acel video
    si dupa ce mai cauti ce si ce pe acolo dai peste un video in care in dreapta joj e scris jucaus CN cartoon network s intreb Inuyasha a aparut si pe CN ????
    SI VREAU RASPUNS SI LA CELELALTE INTREBARI CU kikio
    TE ROG FRUMOS MAI ALES CA AM INVATAT SI EU ROMANA ACUM
    TEROG TE ROG TE ROG
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merhaba, Hurrem! Nu cred ca Inuyasha a fost difuzat pe Cartoon Network... Cel putin eu nu stiu despre asta.
      Kikyo (桔梗) înseamnă, în japoneză, “floare chinezească”, care simbolizează “dragostea neschimbătoare” sau “dragostea nemuritoare”. Mai intai de toate, Kagome era reincarnarea lui Kikyo (asta reiese dintrun episod) sau Kikyo rea stramosul lui Kagome (astareiese dintrun alt episod).
      Vrăjitoarea Urasue fură rămășițele pământești ale lui Kikyo și niște pământ din mormântul ei, pentru a crea un nou corp din lut și oase ca s-o reincarneze pe Kikyo. Totuși, Urasue constata că trupul creat de ea nu este animat din cauza lipsei spiritului și sufletului lui Kikyo. Vrajitoarea Urasue isi da seama că spiritul si sufletul lui Kikyo s-au reîncarnat deja într-un alt corp și o răpește pe Kagome, pentru a o putea anima complet pe Kikyo. Odata cu spiritul si sufletul, lui Kikyo îi revin si amintirile despre faptul că Inuyasha a trădat-o (de fapt o înșelase Naraku, nu Inuyasha). Cu alte cuvinte, Kikyo devine un fel de zombi cu amintiri despre trecut, și ea nu poate să mai trăiască fără sufletele celor morți (colectorii de suflete îi aduceau mereu sufletele celor care mureau). Deci, da, Kikyo a murit de tot, dar a fost readusă la viață cu o parte din sufletul lui Kagome. Sper că ți-am răspuns la întrebări. Dacă vrei mai multe detalii, intră aici (http://ro.wikipedia.org/wiki/Kikyo).
      Cele 4 filme (Inuyasha: The movies) au fost f[cute dup[ ce animeul s-a terminat si ele vin ca o continuare a aventurilor prietenilor noștri.
      Görüşmek üzere!

      Ștergere
    2. Tamam o kadar umurumda degil hicir kikio katiyen.In fine eu sunt turcoaica nu chinezoaica sau japoneza asa ca imi poti spune ce inseamna KAGOME si MIDORICO????
      TE ROG !! TE ROG!!!
      HURREM

      Ștergere
    3. Semnificația numelui lui Kagome
      Numele personajului poate să facă trimitere la un joc al copiilor numit „Kagome-Kagome.

      Original în japoneză

      Kagome Kagome,
      Kago no naka no tori wa
      Itsu itsu deyaru?

      Yoake to ban ni.
      Tsuru to kame ga subetta
      Ushiro no shomen dare?

      Traducere în română

      Kagome, Kagome,
      Când, oh, când
      Va fi eliberată pasărea captivă?

      La prima lumină a răsăritului și al amurgului,
      Și când țestoasa și cocorul vor aluneca și cădea.
      Cine este cel ce e în spatele tău?

      Jocul presupune formarea unui cerc, având în centru un copil ce își acoperă ochii cu mâinile. Cercul începe să se rotească, în timp ce copiii recită niște versuri specifice.
      Cu toate că versurile pot data din perioada îstorică Edo, se pare că nu există o semnificație reală a acestora. Dacă îi întreabă cineva cine este acea "Kagome", cei mai mulți japonezi nu ar fi în stare să dea un răspuns. Singurul răspuns direct ar proveni din traducerea directă a termenului "ochiul din coș" - având sensul multitudinilor de găuri produse când se împletește un coș. Există o teorie conform căreia acești "ochi" au menirea de a ne proteja, prin observarea spiritelor rele ce ne înconjoară în cotidian.

      „Kagome” este de asemenea numele unei figuri ce are formă de stea. În anime, mama lui Kagome afirmă că a botezat-o după lumina care a văzut-o la pieptul acesteia, fiind astfel botezată după Giuvaerul Sacru.

      Midoriko
      Midoriko a fost cea mai puternică preoteasă. Ea a fost cea care a creat Giuvaerul Sacru. Vezi mai multe detalii aici (http://inuyasha.wikia.com/wiki/Midoriko).

      Ștergere
    4. STIU CINE A FOST MIDORIKO SI STIU SI DESPRE KAGOMEABSOLUT TOT CE SE POATE STII DESPRE ELE 2 AM TERMINAT TOATA SERIA ANIME TOATE EPISOADELE ... FILMELE VOIAM DOAR SA STIU CE INSEAMNA NUMELE LOR
      SI TOTUS EU CRED CA INTRE CELE DOUA EXISTA O LAGATURA SI ANUME DIN EP 25-26 INUYASHA THE FINAL ACT REIESE CA KAGOME A FOST MEREU O PARTE A GIUVAERULUI SACRU URMAND SA AIBA ACEEASI SOARTA CA SI MIDORIKO SI PRIN ASTA REIESE KA KAGOME ERE ,,URMASA,, LUI MIDORIKO NU REINCARNAREA
      IN FINE KAGOME ERA SORTITA SA DEVINA O PREOTEASA LAFEL CA SI MIDORICO.
      PUNCT.
      HURREM

      Ștergere
  9. Mersi mult de traducere.a fost extrem de frumos.

    RăspundețiȘtergere
  10. si apropo cand am spus despre cartoon network nu ma refeream la cel din romania dar uitate si tu macar de curiozitate sa vezi ca nu visez
    si apropo (din nou) cum se numeste melodia din acel videoclip cand dai la Inuyasha 165?????
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. Spune-mi pe ce site ai vazut Inuyasha cu Logo Cartoon Network.

      2. Melodia de la inceputul episodului "Hitomi Shimatani - Angelus". Vezi aici (https://www.youtube.com/watch?v=nWwaw94JU0M).

      3. Melodia de la sfaritul episodului "V6 - Brand New World". Vezi aici (https://www.youtube.com/watch?v=CRI6GHOGL74).

      4. Aici aveti toate melodiile de inceput si de sfarsit din animeul Inuyasha (http://heartandsoul.krescentmoon.net/lyrics.php).

      :( O sa fac un tutorial despre "cum sa cauti pe Google" :(

      Sper ca ti-am fost de folos, pentru ca... ori eu nu inteleg ce vrei, ori tu nu pui intreabarile bine. De exemplu: m-ai intrebat cum se numeste melodia din videoclipul cand dai la Inuyasha ep. 165. N-am stiut exact la ce te referi. A trebuit sa deduc ca te referi ori la melodia de inceput, ori la melodia de sfarsit, deaceea ti-am dat raspunsurile de la punctele 2,3, si 4.

      Ștergere
  11. 1. nu este de la episoade
    2. asculta bine dai la inuyasha 165 bun. iti apare o poza foarte mare cu echipa (o poza mai mare ca cea de la ep) sub ea a poza cu KAGOME cu ochii rosii imbratisata de INUYASHA ALA E VIDEOUL SUB EL 165 DE EP CU TOT CU NUMELE EP SI NR
    3. CAND SE TERMINA VIDEOUL ARATA MEI MULTE PRINTRE CARE SI UNUL CU PARINTI LUI INUYASHA DUPA CE SE TERMINA SI ALA ALTUL CU KAGOME SI kikio ACOLO ESTE JOS IN COLT CN.
    POATE UNI OAMENI DIN ROMANIA ZIC ACEA ZICALA ,, NU INTELEGI LAFEL CA UN TURC ,, SI SERIOS UNELE CUV INCA NU LE-AM INVATAT SA LA TRADUC IN ROMANA MA MAI INCURC SI ASA DE MULTE ORI FOLOSESC DICTIONARUL LA URMA URMEI SUNT TURCOAICA SI MA MANDRESC CU ASTA.

    RăspundețiȘtergere
  12. buna ca sa se stie eu am scris comentariul de dinainte
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
  13. fii atent su acea poza cu echipa scrie ,,INUYASHA...CEL MAI BUN ANIME VREODATA .,,IAR CEA CU CN SE NUMESTE ASTLEL (VIDEOUL)kikio SAY KAGOME WHY DO YOU LIVE MY LIFE?QUIEN ES ESA CHICA? POR HILARY DUF
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma mandresc cu faptul ca unul dintre cei mai mari fani a-i animeului Inuyasha este o turcoaica si ea intra mereu la mine pe site.
      ...Si sa stii ca "vorbesti" romaneste mai bine decat unii romani.

      M-am lamurit. Hurrem, acel videoclip de pe youtub este o captura video de la tv si montata pe acea coloana sonora de un fan. Inuyasha a fost transmis la tv in Spania pe canalul Cartoon Network. In Romania, Inuyasha a fost transmis pe canalul Animax, dar nu stiu daca au fost difuzate toate episoadele pentru ca nu am urmarit.

      Acum ai inteles de ce apare CN si subtitrarea in spaniola?

      Ștergere
  14. Heii, pff, de pe la minutul 30 si ceva nu mai ma pot uita.Se deruleaza el automat la capat.

    Te rog sa rezolvi problema,vreau neaparat sa-l vad, Inuyasha este anime-ul meu preferat,l-am vazut de 2 ori iar acum cand insfarsit am gasit si filmele...nu ma pot bucura de ele. :(

    Arigato gozaimasu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filmul se deruleaza bine. la mine nu sunt probleme. Iti recomand sa vezi filmele pe Fire Fox. Un refresh la pagina?

      Ștergere
  15. foarte frumos!un site de nota 10+.am o simpla intrebare:am citit ca lucrezi la yu yu hakusho,ne poti spune cand va aparea pe site?mor de nerabdare sa-l vad!multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! Aș putea să încep și acum, dar nu le-am tradus pe toate. Am deja pregătite 76 de episoade. Problema mea este că nu prea am timp liber, iar traducerea unui episod, împreună cu prelucrarea lui, durează cam două-trei zile. Dacă postez tot ce am tradus și prelucrat până acum, fanii acestui anime mă vor bombarda cu mesaje de genul: "Te rog să le postezi mai repede"... sau "Eu văd cam 7-8 episoade pe zi, tradu-le mai repede"... Ori, dacă le fac pe repede-înainte se alege praful. Începi să faci greșeli. M-am gândit să postez vreo 3 episoade pe zi ca să pot ține pasul și cu traducerea. Voi cum ziceți că e mai bine?

      Ștergere
    2. Revin și spun: la acest site lucrează un singur om, adică EU. Mai am și alte site-uri pe care, de când am făcut Movie Club Anime, le-am cam neglijat... Le-am neglijat pentru că Movie Club Anime și-a făcut foatre mulți prieteni pe care pur și simplu nu am putut să-i ignor sau să-i neglijez. Sincer vă spun, nu m-am așteptat niciodată ca acest site să crească în popularitate atât de mult în doar 8 luni. Vă mulțumesc tuturor!

      Ștergere
    3. Am inceput postarile la Yu Yu Hakusho. Vizionare placuta!

      Ștergere
  16. Buna!sunt fata care te-a intrebat despre yu yu hakusho.Dupa parerea mea cred ca ar fii ok sa pui doar cateva episoade sa zicem vreo doua sau trei pe zi,asta depinde si de sincronizarea ta.Probabil iti este foarte greu sa lucrezi singur,daca as fii stiut ce sa fac cu mare drag te-as fi ajutat,sunt fan al animeurilor din 2005,prima oara cand am vazut canalul de televiziune A+,era un program bun inainte acuma l-au stricat.Iti multumesc frumos pentru raspuns si multumesc pentru acest site.
    Alexxa!

    RăspundețiȘtergere
  17. buna buna
    am revenit probabil pt ultima data din pacate trebuie sa plec incepe scoala in turcia si nu vreau sa lipsesc dar mai intai vreau sa spun k acest sit este cel mai bun lucru care mi sa intamplat vreo data si ca imi va lipsi dar mai ales imi place pt k iam inchis gura aia pacatoasa surori mele care credea k pana la urma o sa imi placa prostia aia a ei de desen
    si apropo pt toti cei ce cred k eu mam luat dupa acel personaj din suleiman si anume hurrem sa stiti k este doar o coincidenta ca asta sa dovedit a fi numele meu real si k sunt turcoaica sa stiti
    cu toate aste un ultim MULTUMESC PT SIT CHIAR DACA UNELE CUVINTE NU LE INTELEG IN ROMANA MACAR SUNT TRADUSE SI INTELEG MAI BINE ROMANA DECAT ENGLEZA ASA CUN FACE NESUFERITA DE SORUMEA
    IN ROMANIA E FRUMOS AM CITIT CHIAR SI NISTE CARTI IN ROMANA MI SE PARE CA CIRESARII SI MIAU PLACUT MULT MAI AȘLES VOLUMUL 4 ARIPI DE ZAPADA SAU CEVA DE GENUL
    IN ORI CE CAZ
    MULTUMESC EGER VE GULE GULE CEVIRI EDEVIZ
    HURREM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Hurrem! Daca vei avea timp, sunt convins ca vei putea sa intri pe Movie Club Anime si din Turcia, dar sa nu neglijezi scoala. Succes la scoala, Hurrem!... Si sa stii ca am inceput postarea unui superb anime: Yu Yu Hakusho. Görüşmek üzere!

      Ștergere
  18. Ahh cred ca era mai bun al tip de scris:\ ca la celelalte episoade din inuyasha,nu se vede bine daca vrei sa te pui la o distanta de 2 m

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Cel mai frumos Manager de Fotbal Online

Acesta este cel mai frumos și cel mai complet joc de manager fotbal online din câte am încercat sau jucat. În funcție de cât ești de bun manager, poți să joci și în Champions League. Dar până acolo e dum lung! Vino și alătură-te Ligii România. Avem nevoie de manageri ca să rămânem pe primul loc în lumea ManagerLeague. Mulțumesc tuturor celor care s-au înscris în această competiție online!
... Sau poți să citești mai multe aici


Contact: onimusha_cs@yahoo.com

MCA


Lista mea de bloguri

Un produs Blogger.